środa, 15 czerwca 2016

Na dworze Lorda Somersby


Kolejna świetna kampania na Streetcom.pl (https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/user/share-registration/1a8589ae33551f2354b3b38913946f65), w której biorę udział. Zostałam ambasadorem jabłkowego piwa Somersby. W paczce doszły do mnie: 2 butelki 0,4l, 1 puszka 0,5l, karta Ambasadora Somersby oraz 24 minipuszeczki, które dostali moi znajomi.
Piwo Somersby okazało się wyjątkowo pyszne i orzeźwiające, a przy tym ma swoje 4,5% ;)
 Świetnym pomysłem były minipuszki o pojemności 150ml, taka edycja limitowana.
Aby w pełni delektować się smakiem jabłkowego Somersby trzeba wsypać do szklanki kostki lodu a następnie zalać je piwkiem. To jest smak! Jak to kiedyś, ktoś powiedział: "Somersby najlepiej smakuje na Arktyce, bo jest mocno schłodzone"
Somesby smakuje zarówno latem, jak i zimą...
...w otoczeniu natury i w domowym zaciszu...
...w każdym miejscu i o każdej porze!

Lord Somersby przyszedł do mnie znienacka...
...i zagości na dłużej :p
Ma bardzo ciekawy intensywny smak, pochodzący z jabłek...
...rosnących na drzewie.
Z nim każde danie smakuje wyjątkowo...
...a każda chwila...

...jest wyjątkowa!

1 komentarz:

  1. Ładnie to tak!? Narobiłaś mi ochoty na takiego zimnego Lorda Somersby ! Lecę do sklepu ! :)

    OdpowiedzUsuń