środa, 27 lipca 2016

Test kawusi!!!

A oto moje pierwsze testowanie z Zymetrią. Pod lupę została wzięta kawa rozpuszczalna Prima, poj.90g.

Piłam otrzymaną kawę przez tydzień. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Piłam ją z mleczkiem, bo tak najbardziej lubię, jak dla mnie jest odpowiednio intensywna, doskonale się rozpuszcza, ma piękny kolor i cudownie pachnie. Po prostu Prima Finezja. Po za walorami smakowymi jej zaletą jest bardzo niska cena ok: 10,99 zł za 90g oraz 14,99 zł za 180g.
 Polecam Zymetrię, jest to panel na którym wypełnia się ankiety, bierze udział w dyskusjach i otrzymuje się za to świetne prezenty. Oprócz tego organizowane są testy takie jak ten z kawą w którym uczestniczę. Zachęcam wszystkich do rejestracji.

3 komentarze:

  1. Gratuluję, ja dwa razy miałam tam przelew 25 zł za ankiety a teraz mam szansę na testowanie chusteczek z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie mam okazje testować mielona kawę. Kawa mielona Prima Finezja to kawa o harmonijnym smaku oraz pięknym zapachu świeżo palonych ziaren. Ma delikatny niepowtarzalny smak. Mamy okazje testować kawę w kampanii marketingu rekomendacji Streetcom #dbamyowspolnechwile Występuje na rynku w różnych opakowaniach: 100g, 250g oraz 500g. Choć można spotkać również opakowania 275g, 550g oraz 750g. Kawa Prima Finezja wraca z powrotem do mojego domu i już w nim zagości na stałe. Bardzo polecam u nas gości już od kilku lat:) Przemo86

    OdpowiedzUsuń